Flextickets FAQ – Veelgestelde Vragen
Algemeen
Flextickets onderscheidt zich duidelijk van andere ticketsystemen. Bijvoorbeeld door de servicekosten per boeking te rekenen in plaats van per ticket, directe uitbetalingen via Mollie, en persoonlijke service. Ons systeem is flexibel en kan worden aangepast aan de unieke behoeften van elk evenement, groot of klein.
Door onze servicekosten per boeking te rekenen in plaats van per ticket, zijn wij in de meeste gevallen goedkoper dan andere ticketsystemen. Bekijk voor de precieze kostenverschillen ons rekenvoorbeeld.
Kosten
Flextickets zorgt voor een veilige en betrouwbare ticketverkoopomgeving. We werken samen met Mollie voor betalingsverwerking, wat één van de meest vertrouwde betalingsproviders in Europa is. Dit garandeert veilige en snelle transacties.
Ja, als organisator kun je Flextickets geheel gratis gebruiken, mits je de (lage) servicekosten doorberekend aan de bezoeker.
De bezoekers profiteren van lage servicekosten per boeking, dus niet per ticket. Dit wordt als zeer positief ervaren in de praktijk, aangezien veel ticketsystemen veel te hoge servicekosten per ticket rekenen. Meer informatie vind je op onze tarieven pagina.
Wij hanteren ook geen abonnementskosten en je zit nergens aan vast. Profiteer ook van de voordelen en vraag geheel vrijblijvend een demo ticketshop aan.
De manier waarop (service)kosten worden berekend, kan aanzienlijk variëren bij alle ticketsystemen. Flextickets hanteert servicekosten per boeking en niet per ticket, in tegenstelling tot bijna alle andere ticketsystemen. Bij bestellingen vanaf slechts 2 tickets komt Flextickets als goedkoopste ticketsysteem uit de vergelijking. Vergelijk het hier zelf.