FAQ - Veelgestelde Vragen over Flextickets
Voordelen Flextickets
FAQ's

Flextickets FAQ – Veelgestelde Vragen

 

Dashboard

Categorie: Dashboard

Ja, met Flextickets kun je gepersonaliseerde e-mailberichten versturen, met of zonder e-ticket. Deze berichten kun je geheel naar eigen inzicht opstellen, waardoor je communicatie met je bezoekers kunt afstemmen op je eigen wensen.

Marketing

Categorie: Marketing

Wil je meer weten over je bezoekers? Naast het e-mailadres kun je zelf bepalen welke vragen je op de ticketpagina stelt, zoals telefoonnummer en woonplaats. Daarnaast kun je checkboxen of keuzemenu’s toevoegen met vragen zoals: ‘Hoe heb je ons gevonden?’

Categorie: Marketing

Uiteraard zijn alle reserveringen inzichtelijk in handige overzichten in het dashboard. Tevens is er een export functie beschikbaar in het dashboard om een Excel lijst met alle reserveringen met alle relevante details en e-mail adressen te downloaden.

Tickets

Categorie: Tickets

Het komt uiteraard voor dat een klant de e-tickets niet meer kan vinden in de mailbox. In het dashboard kun je met een paar eenvoudige klikken de tickets nogmaals versturen. De klant kan overigens ook zelf de tickets nogmaals laten versturen via deze link.

Tags: e-mail, kwijt, tickets

Een greep uit onze evenementen

X-Mas Drive Thru
Pruuven
Welkom bij de Sint
Sinterklaas Show
Openluchttheater Engbergen
Openluchttheater
Dogsurvival
Dogsurvival
Vrienden van St. Joris
Land van Fluwel
Discoboot
Disco-Boot
DKLparty
DKLParty
Reconnect dag
Vlindorado
Achterhoek Beurzen
Weervisserij
Welkom op de middenstip 1
Carnaval
Bierproeverij
Bierproeverij
Varen met de sint
Varen met de sint
Sensire
Sensire Kerstmarkt
Kidspret
Kidspret
Kasteel Bergh
Kasteel Bergh
CitroClassica
Dansvoorstelling