FAQ - Veelgestelde Vragen over Flextickets
Voordelen Flextickets
FAQ's

Flextickets FAQ – Veelgestelde Vragen

 

Support

Categorie: Support

Absoluut! Ons team biedt persoonlijke service en ondersteuning om je te helpen bij het opzetten van je ticketshop. We staan klaar om je vragen te beantwoorden en je door het proces te begeleiden, zodat je snel van start kunt gaan. Bij het aanvragen van een account vragen we in het 2e formulier om je event gegevens in te vullen. Eén van onze medewerker zal voor het grootste gedeelte geheel gratis de ticketshop inrichten. Meer weten? Neem gerust contact met ons op.

Categorie: Support

Moet een event verplaatst worden? Met een eenvoudige handeling kunnen wij de dagen, tijden en tijdsloten omzetten naar een datum in de toekomst. Hierbij worden de tickets opnieuw gegenereerd en verstuurd per email. Uiteraard in overleg.

Categorie: Support

We zijn telefonisch bereikbaar op kantoortijden en 24/7 bereikbaar via de e-mail. Deze wordt dagelijks gelezen en waar nodig beantwoord.

Indien er dringende vragen zijn of als er support nodig is in het weekend, dan wordt dat geregeld.

Een greep uit onze evenementen

X-Mas Drive Thru
Pruuven
Welkom bij de Sint
Sinterklaas Show
Openluchttheater Engbergen
Openluchttheater
Dogsurvival
Dogsurvival
Vrienden van St. Joris
Land van Fluwel
Discoboot
Disco-Boot
DKLparty
DKLParty
Reconnect dag
Vlindorado
Achterhoek Beurzen
Weervisserij
Welkom op de middenstip 1
Carnaval
Bierproeverij
Bierproeverij
Varen met de sint
Varen met de sint
Sensire
Sensire Kerstmarkt
Kidspret
Kidspret
Kasteel Bergh
Kasteel Bergh
CitroClassica
Dansvoorstelling