Flextickets FAQ – Veelgestelde Vragen
Support
Absoluut! Ons team biedt persoonlijke service en ondersteuning om je te helpen bij het opzetten van je ticketshop. We staan klaar om je vragen te beantwoorden en je door het proces te begeleiden, zodat je snel van start kunt gaan. Bij het aanvragen van een account vragen we in het 2e formulier om je event gegevens in te vullen. Eén van onze medewerker zal voor het grootste gedeelte geheel gratis de ticketshop inrichten. Meer weten? Neem gerust contact met ons op.
Wil je je event verplaatsen? Met een eenvoudige handeling kunnen wij de dagen, tijden en tijdsloten omzetten naar een datum in de toekomst. Hierbij worden de tickets opnieuw gegenereerd en verstuurd per email. Uiteraard gebeurt dit altijd in overleg met de organisator.
We zijn telefonisch bereikbaar op kantoortijden en 24/7 bereikbaar via de e-mail. Deze wordt dagelijks gelezen en waar nodig beantwoord.
Indien er dringende vragen zijn of als er support nodig is in het weekend, dan wordt dat geregeld.